Honda uus juht: tehnoloogia arendamine on käibe kasvatamisest olulisem

PM Majandus
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Honda logo
Honda logo Foto: SCANPIX

Jaapani autotootja Honda uus tegevjuht Takahiro Hachigo teatas oma esimesel suuremal pressikonverentsil, et kavatseb anda oma töötajatele kvaliteetsete toodete loomiseks piisavalt aega, kirjutab Wall Street Journal.

«Ma tahan prioriseerida Hondale omaste toodete arendamist, selle asemel, et keskenduda lihtsalt käibe kasvatamisele,» ütles eelmisel kuul ametisse nimetatud Hachigo. «Meie arendusmeeskond vajab paremate toodete arendamiseks aega ning ma tahan neile selleks vajaliku aja tagada.»

50 aastat autoturul olnud Honda on loonud endale noorusliku imidži, rõhutades pidevalt tehnoloogilise innovatsiooni olulisust, kuid ettevõtte kasvades on need väärtused hakanud kriitikute sõnul tagaplaanile jääma.

Hachigo eelkäija Takanobu Ito keskendus peamiselt just käibe ja tootmise kasvatamisele, püstitades kolm aastat tagasi eesmärgiks müüa 2017. aastal vähemalt kuus miljonit autot ehk pea kaks korda rohkem kui 2012. aastal.

Ito välja käidud müügieesmärk on nüüdseks aga ametlikult hüljatud – eelmisel aastal müüs Toyota ja Nissani järel Jaapani suuruselt kolmas autotootja Honda ainult 4,4 miljonit autot.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles