Käivitus PR-kampaania «Varoufakis staariks»

Urho Meister
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kreeka endist rahandusministrit Yanis Varoufakist on viimasel ajal pidevalt ümbritsenud ajakirjanike hordid.
Kreeka endist rahandusministrit Yanis Varoufakist on viimasel ajal pidevalt ümbritsenud ajakirjanike hordid. Foto: MARKO DJURICA/REUTERS

Kolm ja pool tundi pärast Kreeka rahandusministri tagasiastumist saatsid Gianis Varoufakise raamatuagendid Londonis laiali suhtekorraldusliku e-kirja, milles pakuti väljavõtteid tema teosest «Global Minotaur» (Globaalne Minotauros) ning muudki huvitavat.

Ka Wall Street Journali korrespondendile laekus Zed Booksi kommunikatsioonidirektori kiri, milles kirjeldati Varoufakist kui «ilmselt kõige lahedamat, karismaatilisemat ja intelligentsemat rahandusministrit üldse» ning pakuti välja ka teemaviide: #MinisterofAwesome*.

Kreeka sotsiaalmeedias reageeriti Varoufakise promomisele vihaselt.

«On see nali?» küsis üks.

«OMG**,» kommenteeris teine.

Kõnealune kommunikatsioonidirektor Jonathan Maunder ütles Wall Street Journalile, et tema «ei häbene midagi».

«[Varoufakise] vastu tuntakse lihtsalt niivõrd tohutut huvi,» ütles Maunder ja selgitas, et oma raamatus on Varoufakis kuulutanud ette eurokriisi ning laenudele rajatud rahandusest tuleneva kaose.

Ühtlasi sisalduvat raamatus lahendused Euroopa ravimiseks.

Varoufakise pressiesindaja Dmitris Yannopoulose sõnutsi pole endisel ministril nimetatud meiliga «mitte midagi pistmist ning ta ei kiidaks kindlasti heaks sellist keelekasutust ja stiili, mis ilmselt peegeldab kirjastaja emotsionaalset reaktsiooni uudisele tagasiastumisest.»

-----

* Awesome – aukartustäratav, võimas, äge

** Oh My God! 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles