Uuring: Apple´i bränd on väärt veerand triljonit dollarit

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Apple Watch
Apple Watch Foto: Mihkel Maripuu

Rahvusvahelise uuringufirma Millward Brown hiljuti avaldatud maailma väärtuslikemate brändide edetabeli esikoha hõivas tänavu USA tehnoloogiaettevõte Apple, mille brändi väärtus on aastaga kasvanud 67 protsenti 247 miljardi dollarini.

Teisele kohale langes Google, mille brändi väärtus kasvas aastaga vaid 9 protsenti 173,6 miljardi dollarini, kolmandalt kohalt leiab tarkvaratootja Microsofti, mille brändi väärtuseks hindab Millward Brown 115 miljardit dollarit. Kuigi maailma populaarseim sotsiaalvõrgustik Facebook sellel aastal veel esikümnesse ei jõudnud, oli tegu kõige jõudsamalt oma väärtust kasvatanud brändiga edetabeli esisajas. Mullusega võrreldes kasvas Facebooki brändi väärtus 99 protsenti 71 miljardi dollarini, edetabelis liikus sotsiaalvõrgustik 21. positsioonilt kaheteistkümnendaks.

Siin on Millward Browni koostatud maailma väärtuslikemate brändide edetabeli esikümme:

1. Apple, 246 miljardit dollarit, aastane kasv 67%

2. Google, 173,6 miljardit dollarit, aastane kasv 9%

3. Microsoft, 115 miljardit dollarit, aastane kasv 28%

4. IBM, 93,9 miljardit dollarit, aastane langus 13%

5. Visa, 91,9 miljardit dollarit, aastane kasv 16%

6. AT&T, 89,4 miljardit dollarit, aastane kasv 15%

7. Verizon, 86 miljardit dollarit, aastane kasv 36%

8. Coca Cola, 83,8 miljardit dollarit, aastane kasv 4%

9. McDonald’s, 81 miljardit dollarit, aastane langus 5%

10. Marlboro, 80 miljardit dollarit, aastane kasv 19%

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles