EAS alustab kampaaniat pealkirjaga "EpicEstonia"

Crisely Apri
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Üheks rootslastele pakutavaks elamuseks on ka päev karjusena lambafarmis.
Üheks rootslastele pakutavaks elamuseks on ka päev karjusena lambafarmis. Foto: MEELIS MEILBAUM/VIRUMAA TEATAJA

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) alustab tänasest Rootsis unikaalset kampaaniat „EpicEstonia“, millega tutvustatakse rootslastele Eestit kui erakordsete elamuste maad.

EASi turismiarenduskeskuse Skandinaavia projektijuhi Katrina Sokku sõnul viiakse rootslasteni kolme kuu jooksul ligi 100 erilist (turismi)elamust. „Kampaania käigus toome 97 rootslast koos kaaslasega Eestisse ja näitame neile Eestit uues valguses. Anname neile võimaluse kogeda midagi haruldast ja võimsat, mida veel aastaid hiljem põlevate silmadega meenutada saab,“ selgitas Sokk kampaania olemust. 

Kampaania katab kogu Eestit ja elamusi said välja pakkuda kõik soovijad. Selleks koguti üldrahvaliku üleskutsega unikaalseid kiiksuga ideid, mida rootslastele pakkuda. Eestlased käisid välja üle 200 idee, millest suurt osa ka kampaanias kasutatakse.

Katrina Sokk nendib, et elamusi on seinast seina ja need on läbilõige parimast, mida Eestil pakkuda on. „Alates laulukaares kiikumisest, sukeldumisest Rummu karjääri endise vangla juures, piknikust kuumaõhupallis Kõue mõisa kohal kuni hommikuse supluseni Eesti rabajärves koos looduslikku spaa nautimisega,“ loetles Sokk vaid mõningaid näiteid, mis põhjanaabriteni viiakse.

Kampaania esimeses faasis, tänasest kuni juuli keskpaigani toimub 97-le elamusele kandideerimine. Selleks tuleb kampaania lehel ühe lausega öelda, miks peaksin just mina tulema Eestisse. Esimesed õnnelikud võitjad saabuvad Eestisse lähiajal. Kampaania teises faasis, augusti lõpust kuni septembri keskpaigani jagavad Eestit külastanud rootslased kogemusi oma sõpradega sotsiaalmeedias ja erinevates võrgustikes.

Rootsi kampaania näol on tegemist EASi ja Tallinki ühiskampaaniaga, mis kestab juuni lõpust kuni septembri lõpuni.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles