Sooduskampaania suurendas Rimi müüki 25 protsenti

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi.
Rimi. Foto: Margus Ansu

Rimi kasvatas eelimse allahindluskampaania jooksul kaupluste müüki veerandi võrra võrreldes tavapärase tulemusega.

Suurimaks müügiartikliks kujunes kampaania avapäeval kaelakarbonaad, mida müüdi ühtekokku üle kolme tonni.

RimiEesti Food hüpermarketite juhi Andrija Lilleoja sõnul on tegu viimase kahe aasta ühe   edukama kampaania algusega. 

«Tänavune tudish-piip tõi kaasa hüppelise müügikasvu nii tavapäevaga kui ka eelmise aasta  kampaania algusega võrreldes ning  kampaania raames allahinnatud kaubad on kujunenud üllatavalt suurteks hittideks,» lausus Lilleoja.

Ta lisas, et ehk on see märk sellestki, et tarbijad on oma ostude sooritamisel julgemaks ja aktiivsemaks muutumas.

«Esimeste päevade tulemuste põhjal moodustab tänavuse kampaaniatoodete osakaal 37 protsenti kogumüügist, mis näitab selgelt head allahinnatud toodete sortimendi valikut ja klientide suurt huvi kampaaniatoodete vastu,» ütles Lilleoja. 

Hüpermarketite juhi sõnul näitavad tulemused selgelt tarbijate jätkuvat kõrget huvi sooduskampaaniate vastu.

Rimi Eesti Food AS kauplused kuuluvad Rootsi kapitalil põhineva Rimi Baltic AB kaupluste  hulka, mille ainuomanikuks on ICA Groupile kuuluv ICA Baltic AB.

Kokku on Rimi Baltic AB-l kolmes Balti riigis 242 kauplust, sealhulgas 39 hüpermarketit (neist 10 Eestis), 67 supermarketit (neist 12 Eestis), 136 odavmüügikauplust (neist 60 Säästumarketit Eestis).

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles