Uus Volkswageni brändi juht hakkab hoogsalt kulusid kärpima

PM Majandus
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Volkswageni logo.
Volkswageni logo. Foto: SCANPIX

Euroopa suurima autotootja Volkswagen AG uus Volkswageni brändi juht Herbert Diess hakkab autokontserni suurimas üksuses viima kasumlikkuse kasvatamise eesmärgil läbi suuri kärpeid, kirjutab Wall Street Journal.

Diess sai automaailmas tuntuks mehena, kes viis edukalt läbi suurkärped teises Saksamaa autotootjas BMW. Volkswageni brändi juhina asub ta tööle juulis.

Volkswagen AG tegevjuhil Martin Winterkornil on Diessi võimetesse kõvasti usku ning ta loodab, et aja jooksul muutub Volkswageni kehvavõitu tulemustega tuumikäri kasumimasinaks.

Diessile usaldatud ülesanne ei saa aga lihtne olema - VW bränd müüs mullu 4,6 miljonit autot ning üksuse käive oli 99,8 miljardit eurot. Need näitajad panevad küll teiste Volkswagen AG brändide nagu luksusautode tootja Audi ja sportautode tootja Porsche tulemused kahvatuma, samas pole brändide kasumlikkused võrreldavad - kui Porsche teenis iga müüdud auto pealt eelmisel aastal 14 500 eurot maksueelset kasumit, siis Volkswageni puhul oli vastavaks näitajaks uuringufirma IHS andmetel ainult 540 eurot.

Winterkorni plaani kohaselt peaks Diess suutma läbi viia muudatused, mille järgi suudab ettevõte järgmise kahe aastaga kokku hoida 2 miljardit eurot ning 2018. aastaks tõsta VW brändi kasumimarginaali kahelt protsendilt kuuele protsendile.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles