Eestlased lõid maailma vägevaima eraaluse

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
M5 ehk turundusliku nimega Migaloo on topeltkerelise ehitusega alus,mis muuhulgas sobiks näiteks veealusteks uurimistöödeks.
M5 ehk turundusliku nimega Migaloo on topeltkerelise ehitusega alus,mis muuhulgas sobiks näiteks veealusteks uurimistöödeks. Foto: Motion Code: Blue

Eestlased töötasid välja lahenduse maailma suurima hübriidlaeva jaoks, mis on võimeline hakkama saama nii lainete peal kui ka merepõhjas. Turundatakse seda miljardijahina.

Laeva tehnilise külje eest vastutava Starkad Technologies OÜ juhatuse liikme Marcus Kaevatsi sõnul on raske öelda, millal täpselt tekkis neil idee laeva ehitama hakata, sest sarnane mõte oli olemas nii Eesti kui Austria poolel juba aastaid tagasi. Pigem tekkis reaalne huvi Eesti poolel ja selgus, et ka tööstusdisaini ettevõte Motion Code Blue on sama asja plaaninud. «Tegu on kaugelt kõige vägevama eraalusega,» ütles Kaevats. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles