Eesti agentuur teeb Araabia poolsaarel suurele teetootjale kampaaniat

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Der Tank reklaamiagentuuri tehtud Tetley reklaam.
Der Tank reklaamiagentuuri tehtud Tetley reklaam. Foto: DER TANK

Reklaamiagentuur Der Tank teeb Araabia Ühendemiraatides ja Saudi Araabias Tetleyle kampaaniat.

Tank on Tetleyga teinud koostööd päris mitu aastat ja valdavalt on tehtud koostööd Prikega, kes on Tetley maaletooja Eestis ja Baltikumis.

«Kuna tulemused on olnud väga head ja kreatiivsed, siis nad on üha rohkem hakanud meid kaasama oma uutesse plaanidesse erineval rahvusvahelisel tasemel. Alguses lihtsalt pakkumisi küsinud ja hiljem lasknud ja teha sisulisi pakkumisi kujunduste ja ideede näol,» rääkis reklaamiagentuuri Der Tank Juht Joel Volkov.

«Saudi keiss oli konkurss, kus osalesid kaks nende rahvusvahelise tasandi põhiagentuuri ja meie. Töö oli jaotatud mitmesse ossa. Meil õnnestus endale saada välimeedia ja prindi osa.»

Volkovi sõnul tuli sealt ka leping selle töö teostamiseks. Kaks agentuuri, kellega eestlased konkureerisid, olid Prantsusmaalt Pariisist ja Šveitsist.

Šveitsi agentuur tegi sama kampaania telereklaami.

Kampaania käib hetkel Dubais (Araabia Ühendemiraadid), Riyadhis, Jeddahis ja Dammamis (Saudi Araabia).

Plakatid ilmuvad nende linnade erinevatel pindadel. Neid on Volkovi sõnul väikesemaid, aga ka päris suuri - kuni 30-meetrise diameetriga pindu.

«Ma ise pole seal seda kampaaniat vaatamas käinud, seetõttu on mul raske kommenteerida täpseid asukohti. Aga piltide järgi otsustades toimub kampaania peamiselt linnade keskustes,» rääkis Volkov.

Samuti ilmub reklaam sealsetes trükiväljaannetes. Kuna aga trükiväljaandeid ilmub sealkandis päris palju, ei osanud Volkov täpsemalt lehti, kus reklaami näha võib, nimetada.

Kampaania kuu-kahega «pildilt» ei kao

«Tetley kampaaniad on väga pikaajalised. Nende jaoks on reklaam strateegiline tööriist uue territooriumi valdamisel. See tähendab, et kui nad on mingi idee välja valinud, siis nad kasutavad seda pikema aja jooksul erineva intensiivsusega,» selgitas Volkov.

Kui ühes kohas kampaania lõppeb, siis algab see teises kohas ja tegemist ei ole pelgalt üksikute plakatite, vaid platvormiga, mida kasutatakse Araabia poolsaare vallutamiseks laiemas plaanis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles