Samsung ei taha Jaapani turul oma nime kasutada

PM Majandus
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Galaxy S6 Edge’i (vasakul) ja Galaxy S6 esitleti Lõuna-Korea pealinnas Soulis.
Galaxy S6 Edge’i (vasakul) ja Galaxy S6 esitleti Lõuna-Korea pealinnas Soulis. Foto: AP / Scanpix

Lõuna-Korea tehnoloogiahiiglane Samsung hakkab Jaapanis oma Galaxy S6 ja Galaxy S6 Edge nutitelefone müüma firma logo ja nime kasutamata, kirjutab TechRadar.

Jaapani turul hakkavad seadmed kandma edasimüüva telekomioperaatori nime, näiteks Docomo Galaxy või au Galaxy. Samuti on ettevõte Jaapanis muutnud ära oma ametliku Facebooki lehe nime, eemaldades sellelt Samsungi nime.

Ettevõte ei ole pikemat kommentaari antud teemal andnud, väites ainult, et rõhub pigem Galaxy nimele, kuna see on Jaapanis tuntud bränd.

Samas on analüütikud viidanud Samsungi raskustele Jaapani turul, mis tulenevad muuhulgas väidetavalt ka Lõuna-Korea ja Jaapani omavahelistest hõõrumistest.

Uuringufirma Counterpoint Research andmetel omas Samsung eelmise aasta novembri seosuga Jaapanis vaid viieprotsendilist turuosa, olles sellega nutitelefoni tootjate seas alles viiendal positsioonil. Üle poole Jaapani nutitelefonide müügist läheb aga Samsungi põhirivaali Apple´i arvele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles