Eesti Energia sulgeb enamiku esindustest

Kadri Hansalu
, majandustoimetuse juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti Energia teeninduspunkt Lõunakeskuses.
Eesti Energia teeninduspunkt Lõunakeskuses. Foto: Margus Ansu

Eesti Energia teatas, et alates 1. augustist jäävad avatuks vaid kaks Eesti Energia ja kaks Elektrilevi klienditeeninduspunkti. Praegu teenindati kliente ühiselt 13 esinduses.

Eesti Energia teenindusosakonna juhi Eve Vuksi sõnul eelistavad kliendid lahendada elektrilepingutega seotud küsimusi üha enam elektroonilistes kanalites. «Täna pöördub juba ligi 90 protsenti klientidest küsimuste korral e-teenindusse või helistab klienditelefonile. Keskmiselt 98 protsenti elektrilepingutest pikeneb automaatselt ning üle 12 000 kliendi kasutab elektritoiminguteks Eesti Energia mobiiliäppi,» räägib Vuks.

Tema sõnul ei tekita avatud elektriturg enam klientides küsimusi ja rohkem kui pooli nende esindusi külastab täna vaid kuni 10 klienti päevas ning kolme aastaga on esinduste töötajate arv vähenenud 90-lt 20-le.

1. augustist saab Eesti Energia elektrilepingutega seotud küsimuste korral pöörduda ettevõtte e-teenindusse, e-postile ja klienditelefonile ning Tallinna ja Tartu teeninduspunktidesse.

Eesti Energia kontserni võrguettevõte Elektrilevi jätkab klientide teenindamist e-teeninduses, klienditelefonil ja Tallinna, Tartu, Jõhvi ning Pärnu esindustes.  

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles