Viis põhjust, miks visiitkaardid ei kaota ka digiajastul oma olulisust

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Viis põhjust, miks visiitkaardid ei kaota ka digiajastul oma olulisust
Viis põhjust, miks visiitkaardid ei kaota ka digiajastul oma olulisust Foto: PantherMedia

Entrepreneur.com toob välja viis põhjust, miks füüsilised visiitkaardid mängivad ärikontaktide loomisel ja ärisuhete hoidmisel ikka veel olulist rolli.

Digitaalselt kontaktinfo vahetamine pole personaalne

Ärivõrgustike loomine eeldab tõelisi kontakte. Sõnumi või meili teel oma kontaktinfo saatmine on küll väga mugav, kuid samas ka väga ebaisiklik viis. Tõelised ärisuhted algavad aga silmsidest ning omavahelisest näost näkku suhtlusest. Kaks inimest, kelle tähelepanu on hõivanud nutitelefonis trükkimine, ei loo üksteisega kohtumisest endale mingit olulist mälupilti ega emotsiooni.

Visiitkaardid on kõige efektiivsemad otseturunduse tööriistad

Meiliturundus, otsingumootorite optimeerimine ja ostetud sisumeedia on küll heaks viisiks oma ettevõtet, toodet või teenust tutvustada, kuid sellegipoolest on need vähem efektiivsed kui traditsioonilised näost näkku kohtumised koos käepigistuste ja visiitkaartide vahetamisega. Potentsiaalse kliendi või partneriga võib kohtuda kõikjal – messil, ärikonverentsil, lennujaamas või miks mitte ka pubis ning enda relvastamine vajaliku hulga visiitkaartidega kindlustab selle, et sa ei kaota kunagi võimalust väärtusliku ärikontakti loomiseks. Kindlasti tasub mõned visiitkaardid taskutes, rahakoti vahel või sülearvuti kotis varuks hoida.

Visiitkaart jätab sinu brändist esmamulje

Kui kohtad kedagi, kes võiks potentsiaalselt olla väärtuslik ärikontakt, tasub talle kindlasti jätta endast suurepärane esmamulje. Meeldejääv visiitkaart suudab selles suunas palju rohkem ära teha kui lihtsalt meiliaadressi või telefoninumbri edastamine. Visiitkaarte ning kujundusi on erinevaid, mõne põnevama variandi või ka materjali valimine äratab kindlasti tähelepanu ning annab teisele osapoolele põhjust vestlust jätkata ning sind ka edaspidi meeles pidada.

Loomingulisi visiitkaarte jagatakse edasi

Visiitkaart on füüsiline sinu brändi esindav objekt, mille potentsiaalne äripartner või klient võtab kohtumiselt kaasa.

Lihtsalt meiliaadresside ja telefoninumbrite vahetamine sellist efekti ei tekita – te lõpetate heal juhul lihtsalt nimedena üksteise telefonide kontaktlistis. Kui sa suudad oma visiitkaardiga jätta inimesele suurepärase esmamulje, on üsna võimalik, et ta tahab seda näidata ka teistele inimestele, millega aitab ta aga ka kaasa sinu brändi levikule ka teiste võimalike klientide ja partnerite seas.

Visiitkaart näitab, et oled ette valmistunud

Kas keegi on pidanud kunagi oma kontaktinfo kirjutama sinu jaoks salvrätiku peale või kellegi mobiiltelefoni aku on kontaktide vahetamise ajal tühjaks saanud? Need on näited mitte just kõige professionaalsemast suhtumisest.

Kui sa tutvud kahe inimesega, kellest üks võtab taskust pastaka ning seejärel hakkab paaniliselt otsima paberitükki, millele kirjutada ning teine võtab taskust elegantse liigutusega visiitkaardi, siis kummaga sooviksid sa äri teha?

Professionaalse suhtumise tunneb ära sellest, et sellisteks olukordadeks ollakse alati valmis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles