Wõro: eestimaalane sööb ka rasketel aegadel

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: AFP / Scanpix

Eesti suuruselt teise lihatoodete valmistaja Wõro suvetoodete müük kasvas aastaga 20 protsenti, aprillist augustini müüs ettevõtte ligi 600 tonni erinevaid suvetooteid.


Wõro juhataja Kaido Kaare ütles ettevõtte tulemusi kommenteerides, et rõõmu teeb see, et Eesti inimene armastab ka raskel ajal korralikult süüa. «Eks täis kõht aitab ka keerulistes olukordades hakkama


saada,» lisas ta.

Wõro turundusjuhi Rene Kiisi sõnul moodustas grillvorstide, -lihade ja erinevate lihasnäkkide müük aprillist augustini 30 protsenti Wõro
kogumüügist. Suvehooajatoodetest moodustasid grillvorstid 62, marineeritud lihad 28 ja snäkid 10 protsenti.

Wõro valmistab ligi sada eri nimetust lihatooteid ja annab tööd 200
inimesele, olles Ahja valla suurim tööandja. Wõro on esimene ISO 22000 standardi järgi sertifitseeritud ettevõte Eestis.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles