Hotellid kaotavad kliente viletsate veebisaitide tõttu

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hiltoni hotell Las Vegases.
Hiltoni hotell Las Vegases. Foto: hilton.com

Viimase  hotellide online-turunduse netiuuringu järgi jäävad paljud tippklassi hotellid klientidest ilma, kuna nende veebilehed on viletsalt disainitud.

Uuringu kohaselt on võrreldes osa tipphotellidega nagu Le Meridian ja Radisson palju paremad veebisaidid hoopis sellistel odavamatel majutusasutustel nagu Best Western ja Holiday Inn Express, kirjutas NMA.

Et odavamate hotellidega koos konkurentsis püsida, peavad ööbimise eest kõrgemat hinda küsivad hotellid uuendama ja kaasajastama oma internetiturunduse strateegiaid.

Kolm kõige parema tulemusega hotelli olid uuringu järgi Novotel, Best Western ja Holiday Inn Express, kuid Le Meridian, Ramada ja Radisson jäid pingerea alumisse osasse.

Hotellide kodulehti hinnati kümnes valdkonnas. Sealhulgas selle järgi, kui lihtne oli neilt leida infot, saada hinnateavet ja broneerida kohti ilma tarbetu kordamise või segaduseta.

Hiltoni hotellikett saavutas tabelis veidi üle keskmise tulemuse.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles