Vastavatud Maxima e-poodi on tabanud tarneraskused

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Maxima logo.
Maxima logo. Foto: Erik Prozes / Postimees

Vastavatud Maxima e-poodi on tabanud tarneraskused; kullerite vähesus on pikendanud tarneajad mitmepäevaseks.

«Möödunud nädalavahetusel ja kohe saabuva riigipüha eel tõesti kasvas hüppeliselt huvi e-Maxima kasutamise vastu, mis omakorda avaldas mõju tarnegraafikutele. Töötame koos kullerteenuse pakkujaga selle nimel, et logistika korraldust parendada ja tarneid kiirendada,» ütles Maxima Eesti brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktor Ty Lehtmäe BNS-ile.

«Vabandame klientide ees, kellel pole õnnestunud soovitud ajaks tarneaega saada. Meie e-kaupluse teenus on hetkel täiesti funktsionaalne ja kasutamisvalmis, kuid teenuse algperioodil võib siiski ette tulla veel parendamist vajavaid asjaolusid. Loodame seetõttu ka inimeste mõistvale suhtumisele, » lisas ta.

E-Maxima veebipoest tellitud kaubad toob kohale Omniva kaubamärki kasutava riikliku postifirma Eesti Post AS-i kuller spetsiaalselt toidukaupade veoks kohandatud külmutusseadmetega autoga, veebikeskkond võtab tellimusi vastu ööpäevaringselt.

Eesti Posti teatel on postifirmal kasutusel kaks spetsiaalset kullerautot, kuid ettevõte on valmis vajadusel neid juurde rentima.

E-Maxima veebipood on saanud tegevusloa veterinaar- ja toiduametilt, mis kontrollis loa väljastamise käigus üle kõik toodete komplekteerimise etapid, ka Omniva kullerteenusel kasutatavad sõidukitel on veterinaar- ja toiduameti heakskiit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles