Turundusnipp: lastele tervislikud porgandid on letil rämpstoidu pakendis
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
50 USA farmerit algatasid reklaamikampaania, mille osaks on lastele mitte eriti maitsvate porgandite müümine pakendites, mis meenutavad kartulikrõpsude omi.
Ka täiskasvanutele suunatud kampaania tunnuslauseks on «söö neid nagu rämpstoitu» ja farmerid loodavad, et «Baby Carrotsi» brändinime all müüdavad porgandid saavad endale inimeste silmis nii vinge imidži. Kampaania eesmärki toetab ka moekas veebikülg, iPhone´i mängud ja rämpstoidu reklaame meenutavad telereklaamid, kirjutab newslite.tv. Kampaania maksumus on lenta.ru andmeil 25 miljonit dollarit ja see algab tänavu sügisel.