Euroopa autoturg kasvas soodsate autode toel

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Škoda Kesk- ja Ida-Euroopa müügijuht Jaroslav Hercog
Škoda Kesk- ja Ida-Euroopa müügijuht Jaroslav Hercog Foto: Liis Treimann

Üle seitsme aasta esimest korda kasvas mullu Euroopas taas automüük. Viimase kasvuperioodiga võrreldes on turg aga praeguseks kõvasti muutunud.

Automüügi suurenemise põhjuseks olid (maksu)soodustused ning see, et tarbijad eelistavad odavamaid autosid nagu Dacia ja Škoda. Viimase müük suurenes 14 protsenti ning esimest korda oma ajaloos müüs Škoda üle miljoni sõiduki.

«Nii vähe eraisikuid pole autosid ostnud aastast 2000,» ütles EY analüütik Peter Fuss väljaandele AutoNews. Tema sõnul veavad automüügi kasvu allahindlused, odav finantseerimine, valitsuste ostuprogrammid ja turule tulnud uued mudelid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles