Eestis kasvab endiselt McDonald’si populaarsus

Kadri Hansalu
, majandustoimetuse juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
McDonald's on Eestis endiselt populaarne
McDonald's on Eestis endiselt populaarne Foto: Mihkel Maripuu

Kuigi McDonald’si emafirma on majandusraskustes, siis Baltikumis on McDonald’si frantsiisi restoranide käive kasvanud teiste turgudega võrreldes pigem ennaktempos.

«Eesti on viimastel aastatel olnud Baltimaade nö «imelaps» - eriti 2012. ja 2013. aastal olid siinsed tulemused üle ootuste head. Eesti edukat käekäiku näitab ka see, et 2013. aastal olid eestimaalased McDonald’s restoranide külastamise sageduselt Euroopas neljandal kohal,» kirjeldas McDonald’si Balti peadirektor Vladimir Janevski.

2012. aastal külastas Janevski sõnul McDonald’s Eesti restorane 7,7 miljonit inimest. 2013. aastal kasvas see number 7 protsenti ja küündis 8,2 miljoni külastajani. Seda olukorras, kus toitlustusturg tervikuna oli languses.

McDonald’s Eesti kasum, mis jäi 2012. aastal napilt alla miljoni euro, küündis 2013. aastal 1,4 miljoni euroni. 2014. aastal Janevski sõnul tõus Eestis jätkus, aga pisut tagasihoidlikuma hooga. «Täpsed majandustulemused teeme teatavaks pärast auditeerimist, kuid hetkel võib öelda, et käive kasvas nii Eestis kui ka Baltikumis tervikuna,» ütles ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles