Briti alkoholitootjad manitsevad purjutajaid vähem jooma

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Üks sotsiaalkampaania postritest.
Üks sotsiaalkampaania postritest. Foto: Drinkaware

Suurbritannias lükati taas käima sotsiaalkampaania, millega soovitakse muuta inimeste arvamust purjutamise kohta.

Viis miljonit naela maksev kampaaniaosa «Miks lasta headel aegadel halvaks muutuda?» lansseeritakse üleriigiliselt järgmisel nädalal, kirjutas Marketing Week.

Kokku 100 miljonit naela maksva kampaania ühe osana, mille hind on 15 minjonit naela, soovitakse sõnum laiali paisata ka võimalikult paljudesse pubidesse ja kauplustesse.

Praegune on tegelikult 2009. aasta septembris alguse saanud kampaania jätk, kus koostööd teevad 40 suuremat alkoholitootjat ja edasimüüjat. Lisaks neile osaleb kampaanias ka Coca-Cola.

Sotsiaalkampaania välikampaania tööd koordineerib alkoholi teabetalitus Drinkaware.

Kampaania loojaks on agentuur AMV BBDO. Kampaania sisaldab veel selliseid sõnumeid nagu «Joo, mitte ära tapa» ja «Söömine pole patt», mis on nähtavad 1 000 teeäärsel stendil ja 10 000 telefoniputkal.

Mullu pani kampaaniale toetava õla alla ka toonane Briti valitsus, kes tervitas noorte seas lokkava alkoholi kuritarvitamise vastast võitlust.

Koalitsioonivalitsus ei ole aga praeguseks veel oma avalikku toetust kampaaniale avaldanud, kuid tahab, et ettevõtted mängiksid rolli tervise edendamisel.

Briti tervishoiuminister Andrew Lansley avaldas hiljuti arvamust, et alkoholi tarvitamise teadlikkust tõstvad kampaaniad võiksid olla seotud rasvumisvastase Change4Life algatusega, mis tahab toiduaine- ja joogitööstuses saada suuremat sõnaõigust.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles