Maivi Talving läks Hansaplanti, et ühendada oma hobid

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Maivi Talving
Maivi Talving Foto: Erakogu

Kolm aastat EMTs reklaamijuhina töötanud Maivi Talving alustab septembris tööd aianduskeskuse Hansaplant turundusjuhina.

«EMTs töötasin alates 2007. aastast, hallates era- ja ärikommunikatsiooni ja hiljem ka EMT brändingu poolt. See oli tööalaselt väga huvitav ja suuri väljakutseid pakkuv aeg ning olen paljude kogemuste võrra rikkamaks saanud,» ütles Talving.

Talvingu sõnul jõuab oma eriala professionaalide tiimiga kaugele ja selles on oluline osa kogu tema töös EMTs.

Jäid ju sellesse perioodi EMT brändi repositsioneerimine, uue reklaamikeele väljatöötamine, personaalsema EMT näo ehk MinuEMT väljatöötamine ja turule toomine, iPhone'i lansseerimine Eestis, mis andis võimaluse piiluda Apple'i turunduse köögipoolele, mitmed heategevusprojektid ja muidugi palju muud igapäevaselt huvitavat.

MinuEMT lanseerimiskampaania oli aasta turundustegu 2009 finalist.
2009 Kuldmuna reklaamikonkursil pärjati MinuEMT kampaaniate kategoorias hõbeda ja ürituste kategoorias promotsioonilahenduse kuldmunaga.

EMT heategevuskampaania veebileht «Toeta head Eesti algatust» sai hõbemuna.

«EMTs jäi mind hetkel asendama turunduskommunikatsiooni osakonna juhataja Anne Muldme.»
Talvingu sõnul on ta aeg-ajalt pidanud selgitama, et reklaam ja turundus ei ole ainult tema töö, vaid ka hobi. «See koondab endasse palju seda, mis mind sisemiselt inspireerivad - sõnakunst, visuaalsus, foto, psühholoogia jm.»

Siit  aga jõuabki ta oma teise inspireeriva lemmiktegevuse juurde, milleks on lilled või õigemini aiandus tervikuna - näiteks oma aia rajamine ja siiras rõõm sellest ilust.

«See on see, mida ma loon oma isiklikku ellu. Otsus töökohta vahetada on lihtsalt järgmine uus etapp minu elus, kus proovin ühendada oma kaks hobi,» rääkis Talving.

Siinkohal tõi ta näiteks ühe Hiina vanasõna, mis talle väga meeldib: «Kui sa tahad olla õnnelik ühe tunni, siis joo ennast purju. Kui sa tahad olla õnnelik ühe päeva, siis abiellu. Kui sa tahad olla õnnelik kogu elu, siis raja oma isiklik aed.»

Seda mõttetera võib tõlgendada mitut moodi ja kuna Talving otsustas minna edasi nn oma isiklikku aeda rajama, siis see oligi lahkumise põhjus.
Talving otsustas minna Hansaplanti just seetõttu, et tegemist on ühe tubli Eesti ettevõttega, kelle hoiakud sobivad ka tema maailmavaatega.

«Mul on hea meel, kui saan sellesse oma panuse anda. Nähes seda pühendumist, mis siin on, siis mõistate, millest räägin. Turundajana on mulle oluline tegutseda valdkonnas, mis on mulle südamelähedane ning seeläbi aidata ka inimestel oma maailma ilusamaks ja paremaks muuta.»

Maivi Talving on omandanud kõrghariduse Eesti-Taani Ärikolledžis, mis tänaseks kuulub TTÜ-le, õppides ärijuhtimist suunitlusega rahvusvahelisele turundusele. Aastatel 2007-2010 töötas ta EMT reklaami- ja kommunikatsioonijuhina, hallates era- ja ärikommunikatsiooni ning EMT brändi.

Talving on töötanud ligi kümme aastat projektijuhina reklaamiagentuurides nagu Vatson Wunderman, Zavod BBDO ja Ecwador.
Hansaplant aianduskeskuse juhataja Hanka Uleksini sõnul alustasid nad turundusjuhi otsinguid juba aprillis.

«Otsustasime otsida just nii kaua, kui tundub, et oleme lõpuks selle õige leidnud,» rääkis Uleksin.

Maivi Talvingu kasuks otsustati Uleksini sõnul tema tugeva ja meeldiva persooni tõttu. «Tema teadmised turundusvaldkonnas on väga tugevad, mis olid meie jaoks väga olulised argumendid.»

Hansaplant turundusjuhti ootab ees palju uusi väljakutseid aianduskeskuse eesmärkide ja plaanide elluviimisel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles