4 küsimust, mida eri juhitasandite koostööprobleemide puhul küsida

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
4 küsimust, mida juhitasandite koostööprobleemide puhul küsida
4 küsimust, mida juhitasandite koostööprobleemide puhul küsida Foto: SCANPIX

Kui ettevõtte erinevate juhtimistasandite koostöö hakkab logisema, kannatavad selle all kõik töötajad ja ka firma majandustulemused. Seetõttu peaks head juhid probleemide esinedes võtma sammu tagasi ja küsima oma meeskonnalt mõned olulised küsimused, vahendab Business Insider.

1. Kus asub sinu organisatsiooni suurim valupunkt? Millised on ülemuste suurimad probleemid alluvatega ja vastupidi?

2. Kas sinu ettevõttes on inimesed muutustele avatud või on pigem rahul praeguste töötulemustega? Analüüsi, miks see nii on ning milline on sinu arvates ettevõtte jaoks parim tasakaal nende kahe vahel.

3. Kuidas sa kirjeldaks oma ettevõtte töökultuuri? Kui olulised on teiste organisatsiooni liikmete toetamise ja eduga seotud käitumisharjumused?

4. Milliste viisidega annab ja võtab juhiroll sinu ettevõttes võimu?

Peale oma meeskonnaga nende küsimuste arutamist tuleks sarnane analüüs läbi viia ka madalama astme juhtidel. Saadud tagasiside võimaldab leida suurimad valukohad ettevõtte juhtimiskultuuris ning läbi viia vajalikud muudatused.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles