Taxify sai Euroopas laienemiseks 1,4 miljonit

Aivar Õepa
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Takso tellimiseks peab klient laadima oma nutitelefoni Taxify mobiilirakenduse.
Takso tellimiseks peab klient laadima oma nutitelefoni Taxify mobiilirakenduse. Foto: Taxify

Taksode dispetšertarkvara arendav Eesti tehnoloogiaettevõte Taxify sai 1,4 miljoni eurose investeeringu Euroopas laienemiseks.

Investeeringu tegid Taxify teatel üks maailma suurimaid reklaamivõrgustikke Adcash, investeerimisfond Rubylight (Ask.fm ja Odnoklassniki investor), TMT Investments (Pipedrive’i ja VitalFieldsi investor) ning ingelinvestorid Rain Rannu (Fortumo) ja Indrek Kasela.

Taxify asutaja Markus Villigu sõnul kasutab ettevõte investeeringut oma liidripositsiooni kindlustamiseks Ida-Euroopas ja kiire kasvu tagamiseks uutel turgudel.

«Esiteks soovime jõulisemalt siseneda Kesk-Euroopa turgudele, kuna varasem kogemus Eestis, Soomes, Lätis ja Leedus näitab, et nõudlus teenuse järele on suur. Teiseks on kiire laienemise faasis oluline pöörata tähelepanu kvaliteedi säilitamisele, et nii taksojuhid kui tellijad oleks teenusega rahul,» ütles Villig.

Lisaks Eestile, Soomele, Lätile, Leedule plaanib Taxify lähikuudel avada teenuse veel neljas Euroopa riigis.

Villigu sõnul erineb Taxify rahvusvahelistest konkurentidest seeläbi, et koostööd tehakse kohalike taksofirmadega. «Nii saame kiiremini pakkuda oma klientidele suuremat arvu litsenseeritud taksosid ja turvalisemat teenust,» ütles ta.

2013. aastal asutatud Taxify rakendusel on ettevõtte teatel juba sadu tuhandeid kasutajaid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles