Euro tuleku esimene reklaamikampaania sai avalöögi

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Euro tuleku esimene kampaania kutsub kaupmehi liituma ausa hinnastamise leppega.
Euro tuleku esimene kampaania kutsub kaupmehi liituma ausa hinnastamise leppega. Foto: Rahandusministeerium

Täna algas Eesti meedias reklaamikampaania, millega kutsutakse kõiki kaupmehi, teenindajaid ja tootjaid üles liituma ausa hinnastamise leppega ning hoiduma euro tulles põhjendamatust hinnatõusust.

«Leppega on oodatud liituma kõik juriidilised isikud ja miks mitte ka kohalikud omavalitsused,» rääkis rahandusministeeriumi kantsler Tea Varrak.

Tema kinnitusel lubavad leppega liitunud avalikult, et ei tõsta euro tulles põhjendamatult hindu.

«Kuivõrd kartus hinnatõusu ees on üks suurimaid hirme, mis eestimaalastel seoses eurole üleminekuga on tekkinud, siis loodetavasti aitab ettevõtjate avalik lubadus ja sellele vastav käitumine inimestel veenduda, et euro tulek ei põhjusta hindade tõusu,» lisas Varrak.

Liitumist koordineeriva Eesti Kaubandus-Tööstuskoja peadirektori Siim Raie sõnul on ettevõtjate endi huvides ära hoida inflatsiooni kiirenemist ja aidata kaasa tarbijate kindlustunde kasvule.

Leppega liitunud kaupmehe, teenindaja või tootja tunneb ära ausa hinnastamise märgi järgi «Euro hinda ei tõsta».

Täpsem info leppe tingimuste kohta ning  liitumistaotlus asuvad internetis aadressil euro.eesti.ee või ahk.eesti.ee. Avaldusi oodatakse alates 25. augustist. Kõik leppega liitunud saavad vastavad kleebised, millega on soovitav tähistada oma müügi- või teeninduskoht.

Samuti on internetist allalaetav stiiliraamat, mille abil saab oma kuulumist leppega liitunute hulka väljendada ka muude atribuutide abil.

Reklaamikampaania on nähtav välimeedias, internetis ja ajalehtedes, samuti on loodud leppega liitumisele üleskutsuvad raadioklipid.

Ausa hinnastamise kampaania toimub nii eesti- kui venekeelsetes meediakanalites. Kampaania kestab 23. augustist kuni 26. septembrini.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles