Facebook mõtiskleb «dislike» nupu vajalikkusest

PM Majandus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Dislike nupp
Dislike nupp Foto: Kuvatõmmis

Sotsiaalvõrgustiku kasutajad nõuavad järjekindlalt «meeldib» nupu kõrvale ka  võimalust väljendada arvamust «ei meeldi», kuid seni pole Facebook neile vastu tulnud. 

Teie sõbra lemmikloom läks taevastele jahimaadele ja soovite sellele sündmusele reageerida, kuid kõige lihtsam võimalus on vajutada vastuoluline «Like», kirjutab Daily Mail. Facebook tunnistab Mark Zuckerbergi isikus, et töö käib «ei meeldi» nupu rakendamise kallal – ehkki vaevalt seda just nii kutsuma hakatakse.

«Peame välja mõtlema sellise rakenduse, et see [nupp] mõjuks positiivse, mitte negatiivse moel,» rääkis Zuckerberg. Tema sõnul eksisteerib oht, et Facebooki kasutajad nuppu vajutama «valel viisil», mis väljendaks julmust ning õelust.

Hirm «ei meeldi» nupu ees võib peituda hoopis mujal. Reklaamifirma Adludio juht Paul Coggins seletas BBCile, et Facebooki põhiline mure on rahavoog. Sotsiaalvõrgustiku kliendid pole mitte selle kasutajad, vaid reklaamiandajad ja neid või ühemõtteline «ei meeldi» närviliseks muuta. «Selle asemel üritab Facebook laiendada «Like» nupu tähendusvälja, andes kasutajatel avaramaid võimalusi oma tunnete väljendamiseks,» pakub Coggins. » 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles