Kasvanud konkurents peatas jalatsite hinna tõusu

Tõnis Oja
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Pm

Sügise alguses erutas avalikkust ABC Kinga reklaam, mida osa ühiskonnast pidas seksistlikuks. Kas kingareklaam oli tõesti seksistlik või mitte, seda uurib praegu tarbijakaitseamet, aga seksikaks loetakse jalatsiäri kindlasti.

«Muidugi on jalatsiäri seksikas. Miks muidu kannavad naised kõrgeid kontsi ja meestel on alt kitsad püksid jalas – ikka selleks, et ilus king välja paistaks,» ütles Tallinna kaubamaja jalatsimüügiüksuse TKM King juht Edward Köster.

Jalatsikaubandusel on mingi oma võlu, mistõttu on vaatamata Eesti turu väiksusele sinna kogunenud üsna palju tegijaid. Oktoobri lõpus avatud uuenenud Ülemiste keskuses on koguni 23 jalatsipoodi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles