Reklaam maksab sama palju, ükskõik, kas sellest tõuseb tulu võiu mitte. My Corporate Guide on ära toonud 10 kõige tulusamat sõna reklaamis.
«Sina» ja «Sinu»on kõige tulusamad sõnad reklaamis
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
John Caples, kes 40 aastat juhtis USA suuruselt kolmanda reklaamiagentuuri BBDOd uuris 100 kõige tulusamat reklaami ja vaatas, millised sõnad neis kõige enam korduvad.
Kõige sagedamini kordusid: You-Sina (31), Your-Sinu (14) How-Kuidas (12) New-Uus (10) Who-Kes (8) Money-Raha (6) Now-Praegu (4) People-Inimesed (4) Want-Tahtma (4) Why-Miks (4).
Nagu näha, kordusid sina ja sinu rohkem kui ükski teine sõna.