Facebook: ajaraisk või töövahend?

PM Majandus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Facebook
Facebook Foto: DADO RUVIC/REUTERS

Kui kontoritöötaja veebilehitsejas on lahti sinise F-tähega menüüriba, tähendab see tihti, et firma üldine efektiivsus kukub samal ajal kolinal allamäge. 

Facebook üritab asjale lahendust leida ja oma võrgustikust tööriista ehitada, kirjutab Business Insider. Firmas on üle 8000 töötaja, kes Facebooki iga päev just nimelt töö tegemiseks kasutavad. FBsse üritatakse anda funktsionaalsust, mis võimaldaks sel firma intranetti asendada.

Testigrupp kasutab FB keskkonda e-postiks, grupivestlusteks, dokumentide loomiseks, haldamiseks ja toimetamiseks, välksõnumiteks ja üldse kõigeks, mida tänapäeva bürootöötaja vajada võiks. Allikad sositavad, et pilootprojektis osalevad veel mõned teised firmad.

Natuke sarnaneb see Google Appsiga – kui töötaja logib kontole, mida haldab tema firma IT osakind, siis erinevad võimalused sootuks sellest, kui tema enda erakontol. Kogu küsimus on praegu selles, et kui Facebook oma toote (Facebook for Work) turule laseb, kas seal siis on reklaamid või mitte? 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles