Fits.me kaasas investoritelt 4,2 miljonit eurot

Aivar Õepa
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fits.me uus lihtsustatud versioon Fit Advisor.
Fits.me uus lihtsustatud versioon Fit Advisor. Foto: fits.me

Virtuaalse proovikabiini teenust pakkuv ettevõte Fits.me kaasas uues investeerimisringis 4,2 miljonit eurot. Investorite hulka kuuluvad ettevõtte uus tegevjuht James B. Gambrell ja senised suurinvestorid Conor Venture Partners, The Entrepreneurs Fund ja SmartCap.

Ettevõtte teatel on käimasoleva investeerimisringi mahuks kavandatud seitse miljonit eurot. Sellest 4,2 miljonit kaasati seniste suurinvestorite toel, kelle seas on Conor Venture Partners, The Entrepreneurs Fund ja Eesti Arengufondi investeerimisettevõte SmartCap.

Juhtkonna sisseostutehingu (​management buy-in) raames on uus investor ka ettevõtte tegevjuht James B. Gambrell. Uue investeerimisringi järel on Fits.me investeeringute kogumaht ligi 13 miljonit eurot.

Juunist Fits.me tegevjuhina töötav Gambrell juhtis varem tarkvaraettevõtte Atego (endine Artisan Software Tools) juhtkonna väljaostu, aidates ettevõtte valdkonna globaalseks liidriks viia ja müüa 50 miljoni dollari eest USA tarkvaraettevõttele PTC ning teenides sellega ettevõtte varajastele investoritele kümnekordse kasumi.

«Virtuaalsete proovikabiinide valdkonnas on täna murrangulised ajad. Mitu start-uppi on jõudnud töötavate lahendusteni ning alustanud koostööd tuntud brändidega,» ütles Gambrell.

«Vaid vähesed on aga seni suutnud näidata väärtust, mis õigustaks lahenduse globaalsesse skaleeritavusse investeerimist. Need vähesed, kelle hulka kuulub ka Fits.me, on suutelised investoreid kaasama. Need, kelle tehnoloogia alla jääb, peavad uutest investeeringutest kõrvale jääma ja on hääbumise teel. Tõenäoliselt hakkame selles sektoris peagi nägema ettevõtete konsolideerumist, Fits.me plaanib olukorda kindlasti ära kasutada,» kommenteeris Gambrell.

«Ehkki jaekauplejad ja brändid on virtuaalsete proovikabiinide laialdasel kasutuselevõtmisel olnud visamad kui eeldasime, on meie koostöö brändidega nagu Hugo Boss, Thomas Pink või QVC end ära tasunud,» lisas Gambrell.

Tegevjuhi sõnul keskendub fits.me nüüd ettevõtte tootmise skaleerimisele, et kiiresti kasvava turu ja nõudluse jaoks ülemaailmsel tasemel valmis olla.

«Meie järgmised sammud saavad olema mitte ainult riiete istuvuse, aga üleüldise ostukogemuse valdkonnas. Ka füüsilistes kauplustes ei kasutata proovikabiine vaid sobiva suuruse valimiseks – inimesed proovivad erinevate riiete kokkusobivust või küsivad lähedastelt arvamust. Online-maailmas on kaubavalik tohutult lai, paljud ostlejad tahaksid seepärast näha kitsamat valikut riietest, mis sobivad nende suuruse- ja stiilieelistustega,» rääkis Gambrell. «Vaatame ostukogemuse kujundamisel tehnoloogiast kaugemale – tahaksime pakkuda e-keskkonnas kogemust, mis ületaks füüsilises kaupluses ostmise kogemuse.»

Fits.me andmetel on riiete hea istuvus e-kaupmeeste jaoks jätkuvalt kõige kriitilisem probleem, kuna põhjustab klientide jaoks enim rahulolematust. 2014. aasta algul Fits.me läbiviidud uuringu kohaselt peab 45 protsenti sageli e-poodidest riideid ostvatest inimestest e-poodide suurimaks puuduseks asjaolu, et riideeset pole võimalik selga proovida.

Fits.me annab tööd 60 inimesele, kes töötavad nii ettevõtte Londoni peakorteris kui ka Eesti kolmes arendus- ja tootmistegevusele keskendunud kontoris.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles