Kellogg muudab hommikusöögihelbed tervislikumaks

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fragment Kellogg Company veebilehelt.
Fragment Kellogg Company veebilehelt. Foto: Tarbija24

Kelloggi toodetavad Coco Pops hommikusöögihelbed teevad läbi uuenduskuuri, kus nende suhkrusisaldus väheneks ja kiudainete sisaldus suureneks.

Lisaks sellele soovitakse muudeta toodete senist reklaami, et seda saaks näidata ka lastele mõeldud telesaadete ajal, kirjutas Marketing Magazine.

Suhkru taset vähendatakse praegustes Coco Pops helvestes 15 protsenti ja selle asemel kasutatakse magusainena  teri ja glükoosisiirupit.

Kelloggi sõnul vähendab see ainuüksi USAs aastas suhkru tarbimist 750 tonni võrra, kuna aastas müüakse sealses turul 29 miljonit karpi hommikusöögihelbeid.

Muutus puudutab Coco Pops, Coco Pops Mega Munchers ja Coco Pops Rocks helbeid.

Kuid siiski ei lubata Kelloggil isegi pärast helveste tervislikumaks muutmist neid reklaamida lastesaadete ajal, kuna tegemist on endiselt suure rasva-, suhkru ja soolasisaldusega toodetega.

Seetõttu otsustaski Kellogg, et reklaamid suunatakse lapsevanematele.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles