Soome telekomi Elisa brändi uuendamine maksab kaks miljonit eurot. Brändi uuendamisega seoses kaovad mitme tütarettevõtte logod ja maskotid, mille asemele tuleb ühtne bränd ja maskotina kosmonaudiks riietatud orav, kirjutab Kauppalehti.
Elisa ilmemuutus maksab kaks miljonit eurot
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uuendusega tahab Elisa kommunikeerida, et on «uue ajastu operaator», selgitas ajalehele firma tegevjuht Veli-Matti Mattila.
Osa tütarfirmade, nagu internetiteenuse pakkuja Saunalahti, logod kaovad, asemele tuleb ühtne bränd ning selle alabrändid mis on suunatud eri kasutajagruppidele.
Brändimuutusega seoses saab Elisa uueks maskotiks Astro-Orava, kosmonaudiks riietatud orav. Uue brändi juurutamise kampaanias saadetakse orav reklaamis kosmosesse mõõtma kui kaugele Elisa 4G võrk ulatub.
Täna tutvustas uut logo ka Elisa Eesti tütarettevõte.