EMT: noortele on raske meeldida

Adele Johanson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
EMT esindus
EMT esindus Foto: Erik Prozes

Kuna noorte tähelepanu võitmine on keeruline, on EMT muusika oma turunduskampaania etteotsa rakendanud.

Kõige rohkem kuulavad muusikat just noored, pea 85 protsenti vastanutest kuulab muusikat iga päev. Seni on Spotify Eestis olnud pigem tagasihoidlikul positsioonil, enamasti kuulatakse Eestis muusikat Youtube'i kaudu. Juulis tuli EMT aga välja pakkumisega, mis koos uue nutitelefoniga võimaldab Spotifys kuulata enam kui 20 miljonit laulu.

«Noortele on raske meeldida. Selleks, et noortele üldse meeldida, tuleb neile pakkuda head sisu, » tõdes EMT sisuturunduse juht Lauri Toomsalu Pärnu Turunduskonverentsil. Tänu muusika teema sisse toomisele on kasvanud ettevõtte tuntus sihtrühma seas, kelleks on 18-25-aastased noored, 12 protsenti.

«Muusika on oluline, sest enamik inimesi ei hooli teie kaubamärgist. Muusikal on aga suur mõju inimeste üle, tegemist on suurepärase tööriistaga,» rääkis konverentsil ka Universal Music kommertsdirektor Petri Mannonen.

Teismelised ei vaata enam telerit ega tarbi muud traditsioonilist meediat, samas kuulavad nad pea igal vabal hetkel muusikat. Kuna muusikat ei tarbita tänapäeval enam mitte plaadina vaid Youtube, Spotify või muid elektroonilisi kanaleid pidi, on muusikatööstusel kuulajate kohta väga palju andmeid. Seda on Mannonen sõnutsi aga väga hea kaubamärgi loomiseks ära kasutada.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles