Oluline ei ole mitte see, kui mitme inimeseni ettevõte sotsiaalmeedia kaudu jõuab vaid see, mis saab hiljem, rääkis meedia mõõtmise ala pioneer Katie Paine Pärnu Turunduskonverentsil.
Like'ide kokkulugemine on kasutu
«Sotsiaalmeediast räägivad isegi NATO kindralid. Kui me ei tea, kuidas seda enda kasuks tööle panna, siis jääme me paljust ilma,» märkis Paine. Samas ei maksa pöörata liigset tähelepanu suurtele numbritele, mitu Like'i mõni postitus sai, või kui palju järgijaid kellelgi on. Suurem osa neist inimestest ei viitsi teist korda enam ettevõtte poole vaadata.
Informatsiooni on digitaalmaailmas palju ning suur osa sellest, mida ettevõtted küberruumi paiskavad, ei jõua mitte kellegini. Isegi siis, kui ettevõtte teade jõuab inimesteni, muutume me tarbijatena iga päevaga eiramises üha osavamaks.
«Ettevõtte, kes küberruumis kliendi tähelepanu püüab, on nagu tütarlapsele järele vilistab ehitustööline,» kommenteeris Paine. Enamik veebikontakte ei tähenda midagi. Selleks, et saada tõelist tähelepanu, on vaja inimestega ka tõelist sidet.
«Tegelikult tahad sa inimesi, kes on valmis midagi tegema, midagi alla laadima, millelegi vastama, et oleks võimalik saada piisavalt andmeid nende kohta, et nende tegevust ka hiljem jälgida.»
Kaubamärgid ei peaks tööd lõpetama siis, kui on inimese andmed kätte saanud. Need inimesed peavad olema toodetele ja teenustele piisavalt pühendunud, et neist ka oma sõprade ja suhulastega rääkida.