Kalevi omanik peab Balti piirkonda oma kasvuturuks

BNS
, veebitoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lipud Balti keti maratonil.
Lipud Balti keti maratonil. Foto: Peeter Langovits

Läti NP Foodsi firmad ostnud Norra Orkla eesmärk on nende konkurentsivõime parandamine, sest Orkla peab Balti piirkonda oma kasvuturuks, ütles Orkla tegevjuht Christer Aberg BNS-ile.

«Me usume, et koondumine aitab tugevdada kohalikke brände ja saavutada edu rahvusvaheliste konkurentide ees,» selgitas ta.

Lisaks peab Orkla Balti piirkonda oma koduturuks ning tahab suurendada NP Foodsi turuosa ja Orkla tegevust Balti turul.

Ta lisas, et Orkla ei kavatse rahaliselt toetada NP Foodsi plaani jõuda Hiina turule. «Hiina ei ole oluline kasvuturg ning seal on väga tugev konkurents. Orkla toetab eksporti, kuid Hiina ei kuulu selle eelistuste hulka,» ütles Aberg.

Orkla ostis Läti NP Foodsi augustis Malta firmalt Nordic Partners Food Limited. Läti NP Foodsi gruppi kuuluvad Laima, Staburadze, Gutta, Staburadzes Konditoreja, Saldumu Tirdznieciba ja NP Logistics. Veel kuluvad Orklale Lätis Spilva ja Latfood, Eestis Kalev ja Põltsamaa Felix ning Leedus Suslavicius-Felix.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles