JCDecaux: välireklaami müük on kasvanud

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
JCDecaux hoolitseb välireklaamide eest ka Eestis.
JCDecaux hoolitseb välireklaamide eest ka Eestis. Foto: Mihkel Maripuu

Välireklaamidele keskendunud JCDeaux’ suurendas tänavu esimesel poolaastal reklaamide müüki 8,7 protsenti.

Üldiselt kasvas poolaasta tulu 8,7 protsenti ulatudes 1,11 miljardi euroni, kirjutas Marketing Week.

JCDeaux’ tänavareklaamidelt teenitav tulu kasvas 23,7 protsendi võrra, ulatudes 550,1 miljardi euroni.

Transpordis kuvatavate reklaamide arv tõusis 21 protsendini ja tulu 350,8 miljardi euroni.

Reklaamitahvlitelt teenitav tulu kasvas 10 protsenti 209,7 miljardi euroni.
Agentuuri juhatuse esimees Jean-Charles Decaux sõnul kajastavad ettevõtte 2010. aasta esimese kuue kuu numbrid selgelt paranemist turul.

Tulude kasvu poolest on eesrinnas nende peamised turud – Prantsusmaa, Suurbritannia, Hiina ja USA.

Deaux’ lisas, et kuigi maailma majandus on jätkuvalt ebaselge, on lühiajalise kauplemise tingimused jätkuvalt enamus turgudel positiivsed.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles