Statoil kasvatas poekauba käivet

Kadri Hansalu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Statoil.
Statoil. Foto: Marko Saarm

Statoil Fuel & Retail Eesti ASi müügitulu ulatus möödunud majandusaastal 266,4 miljoni ning puhaskasum 5,5 miljoni euroni, ettevõte investeeris teenindusjaamadesse kokku 3,3 miljonit eurot.

Ettevõtte majandustulemusi mõjutavad kahe erineva ärisegmendi – jae- ja hulgimüügiüksuse ning SFR kontserni ettevõtete finantskeskuse äritulemused.

«Kuna möödunud majandusaastale eelnenud majandusaasta kestis meil 16 kuud, siis pole tulemused otseselt võrreldavad, kuid 12 kuu võrdluses müüdud kütuste kogused suurenesid ning jae- ja hulgimüügi äriüksuse ärikasum kasvas 36 protsenti,» märkis Statoil Fuel & Retail Eesti ASi juhatuse liige ja finantsdirektor Paavo Siimann.

«Jae- ja hulgimüügi müügitulu jäi sarnaseks eelmise perioodiga. Kütuse väljamüügihinna vähenemisest tingitud müügitulu kahanemist kompenseeris poekaupade müügitulu tõus. Statoil Fuel & Retail jae- ja hulgimüügiüksusele oli viimane majandusaasta väga edukas – varasemad investeeringud teenindusjaamade uuendamisse ja täisteeninduskontseptsiooni aitasid Statoilil oma liidripositsiooni kindlustada ja tõid meile juurde uusi kliente,» tõdes Siimann.

Sel majandusaastal paigaldab Statoil kõikidele kütusetankuritele makseterminalid. «Välised makseterminalid võimaldavad kliendil valida, kas maksta kütuse eest kohe tankimisalal või teenindusjaama kassas. Nii on võimalik kliendil, kellel on kiire, maksta kütuse eest kohe tankimisalal,» ütles Siimann.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles