BP negatiivne maine toodab Shellile kasumit

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Royal Dutch Shelli bensiinijaam
Royal Dutch Shelli bensiinijaam Foto: PA Wire /Scanpix

Kütusefirma kasum tegi teises kvartalis läbi hüppelise tõusu.

Ettevõtte puhaskasum kasvas viimase kolme kuu jooksul 94 protsenti ulatudes 2,9 miljardi naelani.

Shelli headele tulemustele on kindlasti hoogu andnud rivaali British Petroleumi põhjustatud Mehhiko lahe naftareostus, kirjutas Marketing Week.

Häbiposti sattunud BP teatas, et on viimaste kuudega teeninud 17 miljardit naela kahjumit.

Lisaks tuleb ettevõttel maksta 32 miljardit naela Mehhiko lahel tekitatud reostuse eest. See summa on ettevõttel kõrvale pandud ja seda ollakse valmis tasuma.

Shell on pärast reostust teinud kõvasti ka turundustööd ning tulnud välja pressikampaaniaga, milles rõhutatakse ettevõtte osalust ülemaailmse energia projektides, kus esitletakse end vastutustundliku ettevõttena.

Samuti alustas Shell viimase kümnendi suurima turunduskampaaniaga, milles näidatakse oma tanklaid kütusesäästlike autojuhtide sõpradena.

Seevastu on BP tanklad sattunud aga Greenpeace’i rünnakukampaania tule alla, mille tõttu on mitmed tanklad oma uksed sulgema pidanud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles