TransferWise asub aktiivselt jaepangakliente püüdma

Kadri Hansalu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
TransferWise'i aktsioon «Nothing2Hide» Londonis.
TransferWise'i aktsioon «Nothing2Hide» Londonis. Foto: TransferWise

Eestlaste loodud rahvusvaheliste maksete ja valuutavahetuse teenust pakkuv TransferWise, kelle tehingute kogumaht ületas hiljuti 1 miljardi naela piiri ning kuhu investorid, sh sir Richard Branson, tegid suvel 25 miljoni dollari suuruse investeeringu, asub jõulisemalt laiendama oma kliendibaasi tuues varajaste teenuse kasutuselevõtjate kõrvale ka traditsioonilisi pangakliente.

TransferWise’i üks asutajatest Taavet Hinrikus ütles, et jaepanganduses, eriti Suurbritannias, domineerib käputäis kindlaid põhitegijaid. «See seab finantstehnoloogiaga tegelevad ettevõtted nagu meie suure väljakutse ette. Meil tuleb tarbijate pärast konkureerida brändidega, kellega ollakse juba maast madalast tuttav,» teatas Hinrikus pressiteate vahendusel.

TransferWise avas uue disainiga kasutajasõbralikuma kodulehe. Uue logo ja identiteediga soovitakse tekitada terav kontrast traditsiooniliste pankade ning TransferWise’i-sarnaste firmade vahel.

«Me usume, et ei piisa olla pankadest lihtsalt pisut paremad. Tahame tarbijatele näidata alternatiivset võimalust, mis on pangateenustest kümme korda kiirem, parem ja kergemini toimiv. Selle tõttu investeerisimegi uude tootesse, brändi ja telereklaami,» lisas Hinrikus.

Üsna pea saab alla laadida ka TransferWise’i mobiiliäpi, mis töötab iOS 8’ga toimivatel seadmetel. Lisaks kõigele nendele uuendustele näidatakse alates eilsest Suurbritannia televisioonis TransferWise’i reklaame.

TransferWise’i teenus pakub alternatiivi valuutavahetusega tegelevatele finantsasutustele.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles