Laenuandja: kiirlaenu reklaami keelamine mõjub hävitavalt kogu pangandusele

Kadri Hansalu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rain Sepp
Rain Sepp Foto: Terje Lepp

Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium esitas valitsusele reklaamiseaduse muutmise eelnõu, millega keelatakse kiirlaenu reklaam nii teles, raadios kui ka internetis, välja arvatud laenuandja kodulehel.

Credit24 Baltimaade tegevjuht Rain Sepp ütles, et see seadusemuudatus ei puuduta vaid kiirlaenusektorit, vaid kogu finantsettevõtlust, muuhulgas olulisel määral kogu pangandust üleüldiselt.

«Mujalt maailmast oleme harjunud kuulma uudiseid, kus valitsused on võtnud vastu  otsuseid pankade päästmiseks, põhjendusega majandust jalul hoida. Meie majandusministril on tekkinud aga üks kummaline kinnisidee - arvestatav osa pangandus- ja finantsettevõtlusest pigem välja suretada. Ma väga loodan, et see eelnõu ei leia siiski valitsuses toetust,» ütles Sepp.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles