Porsche loobub eksklusiivsusest

PM Majandus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Porsche töötaja Stuttgarti tehases Porsche 911 sportautot puhastamas.
Porsche töötaja Stuttgarti tehases Porsche 911 sportautot puhastamas. Foto: SCANPIX

Saksamaa autotootja Porsche on loobumas eksklusiivsusest ja sihib suuremaid müüginumbreid, kirjutab Whatcar?.

Tosin aastat tagasi müüs Porsche vaid 50 000 autot aastas, mõni aasta hiljem aga juba 100 000. Eelmisel aastal kasvas see number 160 000 autoni ning aastaks 2018 loodetaks juba müüa 200 000 autot aastas.

See number võib juba teoks saada järgmise aasta lõpuks ja seda tänu uuele krossoverile Macan, mille tootmismahuks on 50 000 autot aastas.

Porsche samm on tuttav Maseratilt, mis järgib sama rada, aga väiksemas mahus. Itaalia autotootja müüs möödunud aastal vaid 6000 autot, kuid tänu uuele sedaanile Ghibli ning tulevasele krossoverile Levante loodetakse järgmisel aastal müüa 50 000 autot.

Vastupidises suunas liigub Ferrari, kes on pigem vähendanud tootmismahtu, et säilitada eksklusiivsus ja kasumlikkus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles