Buzzfeed sai Skype´i ja Twitteri investoritelt 50 miljoni dollarilise investeeringu

PM Majandus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Meelelahutusportaal Buzzfeed plaanib börsile minna
Meelelahutusportaal Buzzfeed plaanib börsile minna Foto: SCANPIX

Veebimeediaettevõte Buzzfeed sai 50 miljoni dollari suuruse investeeringu riskikapitalifirmalt Andreessen Horowitz, kirjutab BBC.

Hinnanguliselt 850 miljoni dollarilise väärtusega Buzzfeed kasutab saadud raha sisu tootmisele ning videoüksuse laiendamisele, samuti plaanitakse avada üle maailma uusi kontoreid.

Andreessen Horowitzi partneri Chris Dixoni sõnul on igakuiselt rohkem kui 150 miljonit kasutajat ligi meelitav Buzzfeed «silmapaistev ettevõte, mis on otsustavalt muutnud kogu veebimeedia olemust.»

Buzzfeed sai alguse 2006. aastal, mil hakati pakkuma kerget meelelahutust küsitluste, kurioossete uudiste ja edetabelite näol, mida kasutajad said jagada sotsiaalmeedias. Viimasel ajal on hakatud üha rohkem tegelema ka «tõsise meediaga», mille tarbeks on palgatud hulk professionaalseid ajairjanikke.

75 protsenti keskkonna klikkidest tulevad läbi sotsiaalmeediavõrgustike nagu Facebook,  Twitter või Pinterest.

Buzzfeedi igakuiste külastuste arv on pea neli korda kõrgem kui The Timesil ning selle praegust väärtust hinnatakse enam kui kolm korda suuremaks kui Washington Postil, mille Amazoni asutaja Jeff Bezos ostis möödunud aastal 250 miljoni dollari eest.

Andreessen Horowitz on 2009. aastal asutatud riskikapitalifirma, mis on edukalt investeerinud ettevõtetesse nagu Skype, Groupon, Twitter ja Instagram.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles