Disney võttis kasutusele Twitteri EarlyBird teenuse

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fragment suhtluskeskkonna Twitter avalehelt.
Fragment suhtluskeskkonna Twitter avalehelt. Foto: Postimees.ee

Esimese kaubamärgina võttis säutsujate keskkonna Twitteri uue teenuse, kus saab edastada infot tehingute ja tootetutvustuste kohta, kasutusele Disney.

@EarlyBird võimaldab oma reklaamipartneritest ettevõtetel anda infot toimunud tehingute, erinevate tootepakkumiste ja muude uudiste kohta samamoodi nagu seda on seni juba teinud twitterit kasutavad Groupon ja Gifte Group, kirjutas entrepreneur.com.

Disney on esimene ettevõte USAs, kes Twitteri uue teenusega liitus.

Twitteri kõneisiku sõnul aitab @EarlyBird tarbijatel leida neile sobivaimad ja parimad pakkumised elektroonika, moe, ilutoodete ja muudes valdkondades.

Tegemist on ettevõtete jaoks tasulise teenusega, mis toodi laiema avalikkuse ette alles selle kuu alguses.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles