Heinekeni reklaam valiti Euroopa parimaks

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Heinekeni reklaam, mis pälvis Euroopa parima reklaami tiitli.
Heinekeni reklaam, mis pälvis Euroopa parima reklaami tiitli. Foto: JWT Italy

Juuli alguses selgusid Hispaanias Euroopa parimad reklaamid ja disainitööd.

9. - 10. juulil toimus Hispaanias Barcelonas juba 19. korda Art Directors Club of Europe Awards, kus selgitatakse välja möödunud aasta Euroopa parimatest parimad disanitööd ning reklaamid.

Grand prix’ vääriliseks tunnistati Itaalia agentuuri JWT Italy poolt Heinekenile tehtud reklaam «Ayswu».

Parima ajalehe printreklaami võitis Saksamaa agentuur Jung von Matt AG Spiegel-Verlag Rudolf Augsteinile tehtud The Spiegeli printkampaania «Accurate Picture» eest.

Parimaks telereklaamiks valiti Prantsuse agentuuri BETC Euro RSCG poolt toodetud reklaam «The Closet» Canal+-le.

Kõigi auhinnatud reklaamidega on võimalik tutvuda ADC*E kodulehel.

Sel aastal oma 20. sünnipäeva tähistav ADC*Europe on organisatsioon, mis ühendab endas kahekümne Euroopa riigi liikmesühingud, nende seas ka kohaliku ADC*Estonia. ADC*Europe on võtnud oma missiooniks edendada, propageerida ja tunnustada Euroopa disaini ning reklaami, laiemalt levitada arusaama loomingulisuse ja loovuse tähtsusest.

Iga-aastane Art Directors Club of Europe Awards on sündmus, mis koondab endas parimad kohalikel konkurssidel juba auhinnatud tööd. Sel aastal osales üle 800 töö kokku 22 riigist.

ADC*Europe Awards zhüriidesse tulevad kokku 50 oma ala tunnustatud tegijat üle kogu Euroopa. Eestit esindasid Barcelonas Robin Gurney (Altex Marketing), Lauri Tikerpe (Taevas Ogilvy), Kärt Villmann (AD Angels) ning Dan Mikkin (Brand Manual).

Eestit esindava Robin Gurney sõnul ei läinud ta Barcelonasse digitaaldisaini ja -reklaami zhüriisse mitte ainult aitama lahti seletada Eesti konkursitöid, vaid kindlasti ka õppima, kuidas teha auhindu võitvaid töid. Samuti läks ta sinna suhtlema Euroopa loovtööstuse liidritega.

Kärt Villmann lisas enne Barcelonasse sõitu, et Eestist osaleb seekord 27 tööd, mistõttu on ka põhjust omadele pöialt hoida. «Eesmärk ju ongi Euroopa ja maailma, mitte ainult Eesti tasemel töid teha.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles