E-kaubandus kasvatas esimesel poolaastal Omniva käivet

Anette Parksepp
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Omniva.
Omniva. Foto: Jaanus Lensment / Postimees

2014. aasta esimese kuue kuuga kasvasid Omniva äritulud võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kaheksa protsenti, tulude kasvu mõjutas peamiselt e-kaubanduse kasv ja ettevõtte laienemine Lätis ja Leedus.

Omniva kontserni esimese poolaasta äritulu oli 28,5 miljonit eurot, kontserni puhaskasum oli 214 000 eurot.

Ettevõtte äritulusid kasvatasid peamiselt e-kaubandusega seotud lahendused. Kõige enam kasvas pakiautomaatide kasutamine. Tänavu esimese kuue kuuga kasvas Omniva pakiautomaatidega saadetud pakkide arv võrreldes mullu sama ajaga 124 protsenti.

Kuna nõudlus pakiautomaatide järele on kasvav, võttis Omniva tänavu ette pakiautomaatide võrgustiku laiendamise Eestis ning augusti keskpaigaks kasvab pakiautomaatide võrgustik pea veerandi võrra.

Rahvusvaheliste sisenevate maksi- ja tähtkirjade maht kasvas 46 protsenti. Tulenevalt Omniva turuosa kasvust ja reklaammeedia turu kasvust kasvasid reklaamteenuse mahud 11 protsenti. Samal ajal vähenes riigisiseste kirjade arv 17 protsenti.

2013. aastal olid AS Eesti Posti äritulud kokku 56 miljonit eurot, ärikulud olid mullu kokku 53,7 miljonit eurot ning puhaskasum 2,3 miljonit eurot. Eelmisel aastal tasus ettevõte riigieelarvesse dividendina 400 000 eurot, millele lisandus tulumaks dividendidelt summas 106 000 eurot.

Omniva kontserni kuuluvad emaettevõttena AS Eesti Post ning tütarettevõtetena Eestis AS Maksekeskus, Leedus Omniva LT UAB ja Lätis Omniva SIA.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles