Taxify tahab päästa taksofirmasid

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Markus Villig loodab, et aasta lõpuks on Taxify tuntud ka Eestist ja Lätist kaugemal.
Markus Villig loodab, et aasta lõpuks on Taxify tuntud ka Eestist ja Lätist kaugemal. Foto: Martin Ilustrumm

Noore ettevõtja loodud taksotellimisrakendus asub välisturge vallutama.

Kõigest 20-aastane Taxify asutaja ja tegevjuht Markus Villig on tarkvara loomisega tegelenud viimased kolm ja pool aastat. Tallinna reaalkooli lõpetas ta just programmeerimise eriklassis. Et tundides õpitule kasutust leida, võttis ta osa mitmest iduettevõtjatele mõeldud Garage48 üritusest.

«Koolist tulid oskused ning Garage48 üritustel sai neid oskusi juba rakendada,» selgitas ta.

Tänavu Eesti parima nutirakenduse tiitliga pärjatud taksoteenuse ideeni ei jõudnud ta sugugi kohe, vaid – nagu alustavad start-up-ettevõtjad ikka –, katsetas mõnda aega erinevate projektidega.

«Näiteks tegelesin pool aastat e-kooli süsteemist mobiilse versiooni ehk m-kooli loomisega, kuid esimeseks tõsisemaks projektiks, kuhu olen täiskohaga pühendunud, on siiski Taxify,» ütles ta.

Seda, et Taxify teenus on mugavam ja kiirem kui erinevatele taksonumbritele helistamine, tõestab selle populaarsus – veidi rohkem kui aastase tegutsemise jooksul on Taxify kaudu taksot tellitud ainuüksi Tallinnas üle 300 000 korra.

Kuigi rakenduse kasutamisel minnakse mööda dispetšerist ehk takso tellimine toimib ilma taksofirma vahenduseta, näevad kohalikud taksoettevõtted seda pigem lisavõimalusena oma juhtidele ning on rakenduse kasutamise jätnud nende enda valikuks.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles