15 kõige absurdsemat ametinimetust USA ettevõtetes

Anette Parksepp
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Teiste veidrate ametikohtade seas palkavad USA ettevõtted tööle õnnekangelasi ja inspiratsiooniülemaid.
Teiste veidrate ametikohtade seas palkavad USA ettevõtted tööle õnnekangelasi ja inspiratsiooniülemaid. Foto: Panther Media/Scanpix

Selleks, et muuta oma äri võimalikult õnnelikuks ja nooruslikult lahedaks, on USA firmad, eriti tehnikaettevõtted hakanud looma aina veidramaid ametikohti ning andma tavalistele ametitele kummalisi nimetusi, kirjutab New Republic.

Nii võibki Ameerika Ühendriikide ettevõtetes leida töötajaid, kelle visiitkaardil on järgmised ametinimetused:

1. Digitaalne prohvet – Meediakorporatsioonis AOL töötava inimese ülesanne on leida kasumlikke turundusstrateegiaid.

2. Jaemüügi jedi – Ettevõtted kasutavad Star Warsi filmist inspireeritud ametinimetust algajate müügimeeste kohta.

3. Šveitsi armeenuga – Sünonüüm üldisele asjaajajale, keda ülemus saab enda parema äranägemise järgi erinevateks ülesanneteks kasutada.

4. Unistuste alkeemik – Firmad nagu Kyoger ja QuickStep palkavad sellise ametinimetusega töötajaid, kes juhivad loomingulisi protsesse. Unistuste alkeemik on teisisõnu juhtdisainer, kes muudab ideid brändiks.

5. Otseturunduse pooljumal – Konsultatsioonifirmas Vistage International juhib pooljumal turundusosakonda.

6. Kindle’i raamatute evangelist – Kindle palkas selle nimetusega ametisse inimese, kelle ülesandeks on turundada ja müüa Kindle’i e-lugeri platvormi autoritele ja lugejatele.

7. Juhtiv inspiratsiooniülem – Tema ülesandeks on maailma motiveerida, ükskõik, kas maailm seda soovib või mitte. Inspiratsiooniülem süstib rõõmu ja entusiasmi töötajatesse ning suurendab sama hooga ettevõtte müüki.

8. Õnnekangelased – Sellise ametinimetusega töötajad sotsiaalmeedia-start-upis Buffer hoolitsevad ettvõtte sotsiaalmeedia kuvandi eest ning tegelevad suhtekorraldusega.

9. Lambitulukese-hetkede võlur – Positiivsete mõtete ja inspireerivate tsitaatide pagasiga võlur kasutab oma maagiat erinevate ettevõtete juhte konsulteerides.

10.Juhtiv teadmiste ülem – Reklaamifirma VIA Agency teadmistejuht ei paku klientidele lihtsat informatsiooni, vaid tarkust.

11. Juhtiv vaatlemisülem – Vaatlemisülem hoiab silma peal kontorikeskkonnal.

12. Innovatsiooni sherpa – Microsoft palkas innovatsiooni jaoks sherpa, kes tegeleb eelkõige erinevat sorti uuringutega.

13. Eesmärkide propageerija – Konsultatsioonifirmal Delivering Happinessil pole töötajat, kes vastutab müügi eest. Selle asemel on neil töötaja, kes juhib eesmärke.

14. Moe-evangelist – Sotsiaalmeediaettevõttes Tumblris töötava inimese ülesanne on ühendada suuri kaubamärke andekate, kuid vähetuntud moeblogijatega.

15. Geenius – See ametinimetus on nii klassikaline, et selle jaburust on raske märgata. Igas Apple’i poes töötavad «geeniused», kes tegelevad klientide individuaalsete tehniliste äparduste ja vigadega.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles