Facebook viis 2012. aastal oma kasutajate peal läbi psühholoogilise eksperimendi, millega uuriti nende reaktsioone uudistevoos kuvatavatele postitustele, vahendas BBC.
Facebook uuris kasutajate teadmata nende emotsioone
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kahe USA ülikooliga koostöös läbi viidud uuringust selgus, et kasutajad, kelle uudistevoos kuvati positiivse sisuga lugusid, kirjutasid ka ise pigem positiivseid postitusi ning vastupidi.
Facebook teatas peale uuringu avalikuks tulekut, et kogutud andmed ei ole seotud ühegi isiku kontoga.
Andmeid koguti 2012. aastal ühe nädala jooksul 689 000 kasutajalt.