Baltika Grupi juunikuu konsolideeritud müügitulu kasvas eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 8 protsenti, ulatudes 68,9 miljoni kroonini.
Baltika suutis üle pika aja müügitulu kasvatada
Ettevõtte teatel oli tegemist esimese müügikasvuga viimase pooleteise aasta jooksul ehk peale 2008. aasta lõpus alanud majanduskriisi.
«Kui mais saavutas 8-protsendilise müügikasvu meie koduturg Eesti, siis juunikuus kasvas kogu Baltika Grupi müük eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 8 protsenti,» ütles Baltika Grupi juhatuse esimees Meelis Milder.
Baltika Grupi konsolideeritud müügitulu ulatus juunis 68,9 miljoni kroonini ning jaemüük kasvas eelmise aasta sama ajaga võrreldes 5 protsenti, ulatudes 66,3 miljoni kroonini.
«Baltika Grupi netoefektiivsus on paranenud 18 protsenti ning müügipind vähenenud 11 protsenti. Aastataguse 144 poe asemel on meil täna 128 poodi, müügipinnaga kokku müügipinnaga 25730 ruutmeetrit,» lisas Milder.
Regiooniti kasvas juuni jaemüük enim, 22 protsenti Ida-Euroopas, sealhulgas Baltika Grupi ühel suurimal, Vene turul 26 protssenti. Baltikumis kasvas juuni jaemüük kokku ühe protsendi võrra, suurimat tõusu näitab koduturg Eesti 15 protsendiga.
«Juuni tulemused kinnitavad meie prognoosi, et Baltimaadest väljub kriisist esimesena Eesti ning seejärel Läti. Kriisi umbes pool aastat hiljem sisenenud Leedu puhul võib eeldada sama ajalist nihet ka kriisist väljumise puhul,» lisas Milder.