H&Mi müük kasvas teises kvartalis 16 protsenti

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
H&Mi kontorihoone. Pilt on illustratiivne.
H&Mi kontorihoone. Pilt on illustratiivne. Foto: AFP / Scanpix

Rootsi päritolu rõivakontserni Hennes & Mauritz (H&M) müük kasvas mais lõppenud teises kvartalis esialgsetel andmetel aastaga 16 protsenti 44,18 miljardile kroonile.

Kaupluste arv kasvas 2908 kaupluselt 3285 kauplusele, teatas kontsern Stockholmi börsile. Kontsernil on Eestis kolm kauplust, mis kõik asuvad Tallinnas. Lätis on kontsernil viis ja Leedus samuti viis kauplust.

Täpsemad tulemused avaldab kontsern 18. juunil.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles