Palo: riik võiks kaaluda Tallinna-Tartu maantee neljarajaliseks ehitamiseks laenu võtmist

, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna-Tartu maantee neljarealine lõik.
Tallinna-Tartu maantee neljarealine lõik. Foto: Arno Mikkor

Majandus- ja taristuminister Urve Palo ütles täna riigikogus, et ta ei ole rahul Tartu-Tallinna maantee ehitamiskiirusega.

Tema sõnul ühendab Tallinna-Tartu maantee Eesti lõuna- ja põhjaosa ning seal oleks turvalisus tagatud, kui see oleks neljarajaline.

«Me liigume aeglases tempos. Nagu ma ütlesin, riigi vahendid on piiratud ja sellist võimalust, et me paneme lihtsalt eelarves raha oluliselt juurde lähiaasta ja aastate perspektiivis ei ole ette näha. Sellepärast ma arvan, et minu meelest oleks tõsine mõttekoht kaaluda ikkagi kiiremas tempos Tallinna–Tartu maanteega edasi minna ja näiteks aastani 2020 teha valmis lõik Talinnast kuni Paideni,» rääkis ta.

Palo kirjeldas, et Tallinnast Paideni on liikluskoormus suurem ning pärast Paidet juba langeb. «Ma ei taha öelda, et ka edasi ei peaks tegema, aga see esimene samm peaks olema Paideni. Kokku maksaks see teelõik, mis on tegemata, 200 miljonit eurot, sellest umbes 70 eurot on võimalik saada struktuurivahendeid Euroopa Liidust, nii et me peaksime omalt poolt panema 130 miljonit, ma räägin ümmargustest summadest,» rääkis ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles