4 asja, mida värbajad töölesoovija kohta Googeldades otsivad

, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Google'i otsingumootor.
Google'i otsingumootor. Foto: SCANPIX

Personalbrandingblog.com kirjutab, et 80 protsenti värbajatest otsivad kandidaadi kohta enne töövestlusele kutsumist Google’i kaudu infot.

Kuid tööandjad ei tee seda, et leida sinu kohta negatiivseid asju. Nad lihtsalt tahavad kandidaatide kohta rohkem teada.

1. Professionaalne näopilt
Kui vähegi võimalik, siis värbajad tahavad teada, millised nende kandidaadid välja näevad. Vaata, et sul oleks internetiavarustes endast korralik pilt olemas. See ei pea olema professionaali poolt tehtud, vaid sa peaksid sellel professionaalne välja nägema.

2. Sinu portfoolio
Internetist otsitakse ka jälgi sinu töökogemusest ja saavutustest. Online-portfoolio on suurepärane viis näidata, mida sa oled teinud ja usaldusväärsust tekitada.

3. Sinu digitaalne jalajälg
Tahetakse ka näha, kuidas sa veebis välja paistad ja seal teistega suhtled. Suisa 96 protsenti värbajatest kasutavad näiteks LinkedIni profiile, et kandidaate hinnata.

5. Sinu käitumine ja iseloom
Tööandjad tahavad ka teada, kas sa sobid nende ettevõtte kultuuriga.

Kokkuvõttes tahavad tööandjad hinnata sinu usaldusväärsust.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles