Cannes’is selgusid esimesed grand prix’ võitjad

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Reklaamitellijatele meeldib internet
Reklaamitellijatele meeldib internet Foto: Special Group

Eile õhtul selgusid Cannes Lions Festivali Promo & Activation,  PR ja Direct Lionsite võitjad.

Promo & Activation ning PR grand prix’ läks TBWA/CHIAT/DAY-le USAs.

Direct grand prix’ võitis Special Group Uus-Meremaalt.

Auhinnavõitjad kuulutati välja eileõhtusel galal ja tegemist oli esimese auhinnatseremooniaga kokku neljast.

TBWA/CHIAT/DAY võidutses oma Gatorade energiajoogi kampaaniaga «Replay». Kampaania juures aitasid kaasa Paragon Marketing Group ja Fleishman-Hillard.

Promo & Activation kategoorias oli osalejaid kokku 1 595 ja võrreldes möödunud aastaga oli osalejate arv tõusnud 43 protsenti.

Shortlisti jõudis kokku 150 tööd, millest omakorda 55 valiti žürii poolt võitjateks.

Žürii esimees oli Tina Manikas Draftfcb-st.

Lisaks grand prix’le anti välja kaheksa kuldset, 20 hõbedast ja 26 pronksist lõvi.

PR kategoorias osales 571 tööd ja möödunud aastaga võrreldes kasvas osalejate arv 32 protsenti.

Kasvanud osalejatearvu tõttu otsustas žürii lisaks PR Lionitele välja anda ka Kuld- ja Hõbelõvid.

PR žürii etteotsa kuulus Paul Taaffe Hill & Knowltonist ja lisaks grand prix’le jagati 87le shortlisti jõudnud tööle veel 11 Kuldlõvi ja 3 Hõbelõvi.

Direct Lionsi võistlusele saadeti kokku 1 441 võstlustööd ja shortlisti jõudis sealt 164.

Lisaks grand prix’le jagati välja veel 19 Kuldlõvi, 24 Hõbelõvi ja 31 Pronkslõvi. Žürii esimees oli Shackletoni juht Pablo Alzugaray.

Grand prix’ võitis Uus-Meremaa agentuur Special Group OrconBroadbandile tehtud «Orcon + Iggy Pop» kampaania eest.

Direct Agency of the Year auhinna pälvis Abbott Mead Vickers, BBDO, London, UK

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles